środa, 23 marca 2016

[RECENZJA] Szarpak Rauki Piiska S - czy warto?

Rauki chyba zna każdy, kolorowe szarpaczki, planetki i futerka. Tym rządzi Rauki. Niestety za taki fajny gadżet trzeba słono zapłacić. O kupnie szarpaka dla Kum myślałam już od dawien, dawna zniechęcała mnie jedynie cena. A co jeśli wydam prawie 50 zł i pies jej nie polubi? Mimo wszystko po jakimś czasie zdecydowałam się na kupno. I po kilku miesiącach testów przyznam, że się zawiodłam. Zacznijmy od początku...

Zdecydowałam się na model Piiska S ze względu na krótkie futerko, piszczałkę i wypełnienie. Zabawkę kupiłam w sklepie toys4dogs,pl za kwotę 47zł plus przesyłka, co razem wyniosło mnie koło 60 zł. Gdy paczka przyszła pierwsze co mnie przeraziło to wielkość. Poducha była ogromna, następną rzeczą, która mi się nie spodobała to amortyzator. Niestety nie chodzi on tak jak należy. Piszczałka jest strasznie cicha ale wszystkie te minusy były znośne. Wytrzymałość zabawki pozostawia wiele do życzenia. Z poduchy zaczęło wyłazić futro, nitki. Szarpak zaczął się pruć. A możecie mi uwierzyć mam świadków, którzy wiedzą, że Kum szarpie się bardzo delikatnie. Zabawka nie była prana ani moczona. Patrząc na te wszystkie minusy pewnie zniechęciłam was bardzo ale to dzięki tej zabawce Kum traktuje zabawę jako nagrodę, powoli zaczyna się szarpać na zewnątrz. Bardzo lubi łapać za amortyzator jak również za poduchę. Czy zdecyduję się na kupno kolejnej zabawki z tej firmy? Chyba nie... teraz przetestuję tego typu zabawki z innych firm, chyba, że nigdzie nie znajdę szarpaka z naturalnym, owczym futrem. 

Podsumowując szarpak jest bardzo słaby jakościowo, ale pomysł na tego typu poduchę świetny. Pies mimo jakości i ceny szarpaka jest w nim zakochany. Niestety cena nie idzie w parze z jakością :(
A jak u was sprawują się zabawki Rauki? 

5 komentarzy:

  1. Ale ta zabawka nie jest zrobiona z owczego futra xD
    PS. ciekawe czy Kamila byłaby zadowolona jeśli dowiedziałaby się że wykorzystałaś jej zdjecie bez jej zgody.
    I jak to jest być hejtowanym? HEJTERKO XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale następna jaką chce kupić ma być z owczego :p Tu pisałam tylko o tym, że futerko wyłazi. Zdjęcie jest podpisane HEJTERKO XDD

      Usuń
  2. Tanie owcze futro kupisz w joy4paws

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej nie kupię tego typu zabawki, a jak już to na pewno nie z Rauki. O słabej jakości zabawki Nie wiedziałam, muszę dopisać do listy minusów 😜
    Pozdrawiam, Raven

    OdpowiedzUsuń
  4. My mamy też szarpak z firmy Rauki i jesteśmy rozczarowane.. Według mnie szarpaki od nich nie są godne swojej ceny ;//

    OdpowiedzUsuń