czwartek, 27 sierpnia 2015

Sprostowanie o Zoe


Pod ostatnim postem, w którym przedstawiłam wam Zołi, pojawiła się fala pytań i kłamliwych faktów o młodej. Już wszytko wyjaśniam.
Zoe jest kundlem. Nie mam pojęcia skąd ktoś wymyślił bajkę o jakieś hodowli ale pozdrawiam tą osobę ;) Znam ją od urodzenia, gdyż jest jednym wielkim przypadkiem ze wsi. Właściciel poprosił o znalezienie dobrych domów dla papików. 5 z nich już od dawna jest w nowych domach, została Zoe. Mała, bojaźliwa Zoe. Odkąd poznałam szczeniaki, moim faworytem był kompletnie inny pies. Już wtedy zastanawiałam się czy wziąć szczeniaka pod swój dach. Ale nie, mówiłam nie ten moment, nie dam rady i odpuściłam. Od tamtej pory minęły 4 miesiące. Nadal twierdzę, że sobie nie poradzę, ale myślę, że warto zaryzykować. Póki co razem z Zołi się poznajemy. Poznajemy nasze charaktery :) Nie jestem pewna czy suczka trafi do mnie gdyż mam ultimatum wzięcia jej do siebie do końca tygodnia. Inaczej pójdzie do innego domu. A jak wiadomo nie mieszkam sama i inni domownicy też muszą wyrazić chęć posiadania drugiego psa. Póki co są pozytywnie nastawieni mimo, że mają pewne obawy. Nie wiem jak wyjdzie, dlatego za dużo nie piszę.
Co do imienia...hmm...może i zgapione ale mi się podoba, jest ładne, krótkie i zrozumiałe.
Jeśli chodzi o tytuł poprzedniego postu. Napisałam tak gdyż mała ostatnio pierwszy raz zwiedziła może "swój" domek :)

10 komentarzy:

  1. Nie rozumiem jak można zgapić imię :D To tak jakby jakaś załóżmy Karolina miała pretensje do innej Karoliny, że ma tak samo na imię. Imiona się powtarzają i nie ma w tym nic dziwnego :D

    Powodzenia i życzę, aby mała do Ciebie trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pewna osoba pisała pod ostatnim postem ;) Dzięki :DD

      Usuń
  2. Eee tam, wątpliwe przedsięwzięcia są zawsze najlepsze, więc... Nie ma się nad czym zastanawiać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psa po roku się nie odda więc jest się nad czym zastanawiać :D

      Usuń
  3. Życzę Ci powodzenia, żeby u ciebie zamieszkała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bierz małą! Jest cudowna! <3
    Pasujecie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kupuje tej calej bajki i gadki o kundlu. Pies wygląda jak border - juz pal licho umaszczenie - ale przede wszystkim z budowy. Wiec jezeli mówisz prawdę masz cholernego farta. Jezeli nie - smaż się w piekle za próby robienia z nas debili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha zapraszam na priv Natalia Gumuła. Pokaże fotki mamy i zdjęcia szczeniaków :d

      Usuń